czwartek, 30 sierpnia 2012

Szybkie zakupy kosmetyczne

Dziewczyny chciałam się jeszcze Wam pochwalić moimi dzisiejszymi zdobyczami kosmetycznymi ;)
Byłam dziś u fryzjera i po prostu nie byłabym sobą, gdybym nie wstąpiła do Natury i Rossmana. Oto takie szybkie zdjęcie moich łupów.

Kupiłam dwa nowe żele Original Source (za 11.99zł!), puder fiksujący z Essence, pigment KOBO, dwustronny pędzelek do cieni Elite oraz cukrowy peeling do ciała o obłędnym zapachu czekoladowo-kokosowym!

Zaczynam testowanie i jak coś mnie zachwyci na pewno się z Wami podzielę recenzją!

Buźka dziewczyny i miłej reszty dnia Wam życzę ;)




P.S. Wyświetlają mi sie złe godziny publikacji postów i nie bardzo wiem jak to zmienić. :< Pomożecie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz. Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne :)