sobota, 8 września 2012

Brzoskwinia na jesień ;)

Cześć dziewczyny! ;)
Chciałam Wam pokazać moją nowość w kosmetyczce- pomadkę w kolorze Perfect Peach od Avon. Gości u mnie zaledwie od tygodnia, a już zdążyłam ją polubić za fajną konsystencję i delikatny kolor, który utrzymany jest w odcieniach brązu, brzoskwini. Moim zdaniem super sprawa na jesień. Nie lubię intensywnych pomadek na co dzień, dlatego też najczęściej używam pomadek nawilżających lub delikatnych błyszczyków, ale teraz wpadła mi w ręce ta szminka i to jest pewne- nie rozstanę się z nią przez całą jesień :) Kupiłam ją w małym opakowaniu, idealnym do torebki, bo nie byłam pewna, czy kolor będzie dobry (nie trafiam nigdy dobrze ze szminkami z katalogów :<). Polecam wszystkim, którzy nie oczekują od niej nawilżenia i długiej trwałości, bo tego do jej plusów nie można zaliczyć, ale jeżeli ktoś po prostu poszukuje delikatnego koloru na usta do codziennego makijażu to jak najbardziej polecam :)

Zostawiam Was z fotkami i lecę szykować się na imprezę ;) M.




2 komentarze:

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz. Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne :)