niedziela, 1 września 2013

Recenzja olejku do włosów Sesa

Hej wszystkim po bardzo, bardzo dlugiej przerwie! :)
Nie będę tłumaczyc, czym moja nieobecność była spowodowana, bo myślę, że nie ma to najmniejszego sensu, ale myślę, że należą się przeprosiny. Tak więc przepraszam, że mnie tak długo nie było.

Tyle słowem wstępu. Dziś zapraszam Was na recenzję olejku do włosów Sesa.
Niestety zdjęcie tylko poglądowe ze strony, z której produkt możecie zamówić, ponieważ mam małe problemy z aparatem.


Olejek sam w sobie jest bardzo ciekawym produktem. bardzo fajnie nawilża włosy. Mam wrażenie, że końcówki moich wlosów były po nim odżywione, miękkie i zdecydowanie lepiej wyglądają. olejek jest bardzo wydajny mimo swej niewielkiej pojemności. Niestety zdecydowanym minusem dla niektórych może być zapach produktu. jest bardzo intensywny, ziołowy i na początku troche uciażliwy. Mnie po jakimś czasie przestał on drażnić. Polecam olejek wszystkim tym, którzy mają suche wlosy lub końcówki, bo w tej roli fajnie się sprawdza. ;)

Z tego co wiem olejek jest dostępny jedynie online. Jesli chodzi o jego zakup to polecam sklep Magiczne Indie, który dał mi tę mozliwość przetestowania olejku. jednoczesnie zaznaczam iż to, że dostałam go w ramach współpracy nie wpłynęło na moją opinię o nim. 


A Wy używacie olejków do włosów? Możecie mi jakieś polecić? 
Czekam na Wasze komentarze, pozdr. M. :)

6 komentarzy:

  1. dla mnie ten olejek ma zbyt intensywny zapach :) ja bardzo lubię wszelkiego rodzaju oleje kokosowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię tradycyjny rycynowy i ze słodkich migdałów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja będę recenzowała olejek z alverde, ale nie jestem specjalnie zachwycona....

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam, ale zapowiada się ciekawie :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spotkałam sie z tym produktem a co do olejków - nie jestem zwolenniczką wszelakiego olejowania - puki co nie olejki nie przekonują mnie do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam niepochlebne opinie o jego woni, dlatego wolę na razie go sobie odpuścić:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz. Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne :)