poniedziałek, 17 września 2012

Recenzja plastrów na odciski Scholl

Hi girls! ;) Dzisiaj post o nietypowym produkcie. Jeszcze nie widziałam, żeby któraś z blogerek miała post dotyczący tego właśnie produktu, a myślę, że warto o nim napisać kilka słów.

 Mowa o: plastrach na odciski Scholl. Myślę,że wśród nas jest wiele imprezowiczek, które po całej nocy w butach na wysokich obcasach dostają na stopach/palcach bąbli, odcisków lub też otarć. Na ratunek przyjdzie Wam ten oto produkt!

Wypróbowałam go sama. I to właśnie on wiele razy mnie uratował, kiedy po imprezie lub też całym dniu przechodzonym w niewygodnych butach z wysokim obcasem dostawałam jakichś odcisków, bąbli i na drugi dzień nie mogłam stanąć na własnych nogach, bo strasznie bolały.
 
Według producenta produkt ten ma leczyć te miejsca i uśmierzać ból z nimi związany. W opakowaniu znajdują się 3 duże i 2 małe plastry. Kosztuje około 15 zł i można go kupić w drogeriach (również w Rossmanie), a więc koszt dość spory, bo przecież 1 plaster możemy użyć tylko jednorazowo, ale moim zdaniem warto mieć coś takiego w domu i użyć w kryzysowej sytuacji. Plastry są zapakowane w małym plastikowym pudełeczku, więc bez problemu zmieszczą się w każdej torebce.

Ja kupiłam go w Rossmanie w promocyjnej cenie ok 11 zł i przyznam, że byłam zdesperowana, bo ledwo chodziłam. Nabawiłam się wtedy strasznego odcisku od japonek, których podeszwa była tak źle wyprofilowana, że było to niestety nieuniknione. Uratował mnie ten produkt i teraz zawsze go mam w domu i ratuje mnie dość często po imprezach :)




Przepraszam za jakość zdjęć, ale aparat odmówił mi posłuszeństwa i musiałam zrobić zdjęcia telefonem :)


Jeszcze jedna, myślę że ważna rzecz dla każdej łowczyni okazji ;) W gazetach InStyle i ELLE są kupony ze zniżkami do wielu, wielu sklepów z kosmetykami,biżuterią, odzieżowych, obuwniczych oraz do wielu salonów na różne zabiegi. Polecam Wam zakup jednej z nich, bo niektóre zniżki są naprawdę wysokie i jeśli wybieracie się 6 i 7 października na zakupy to z pewnością Wam się te kupony przydadzą. Ja już nie mogę się doczekać! A Wy? ;)






1 komentarz:

  1. Oj ja to już dawno miałam odciski na stopach, ale dzięki Tobie wiem czego używać.

    Co do komentarza u mnie na blogu, to ten krem możesz kupić przez internet na www.fitomed.pl, ale może znajdziesz go w swojej aptece? Sprawdz tutaj: http://www.fitomed.pl/gdzie-kupic/cms_s/?ids=14

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz. Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne :)