piątek, 16 listopada 2012

Czas na Flos-Lek!

Hej ;) Dzisiaj będzie szybko, bo za chwilkę wychodzę, ale za to konkretnie ;) Chcę też Was od razu przeprosić, ale przez najbliższy tydzień nie będę miała czasu pisać. W przyszłym tygodniu mam próbne matury, a jutro lecę na imprezę się odstresować. ;)
A teraz chcę Wam powiedzieć o żelu pod oczy i na powieki ze świetlikiem i rumiankiem.



 
 Po obietnicach producenta, które macie na zdjęciu czas na moje wrażenia. Żel może nie jest wielkim nawilżaczem naszych okolic oczu, ale za to przyjemnie koi i łagodzi skórę. Zauważyłam też, że bardzo ładnie rozjaśnia oko. Nie redukuje worków pod oczami, ani nic z tych rzeczy, ale ładnie, delikatnie rozjaśnia. Idealnie sprawdza się na noc i na dzień pod makijaż tak jak zapewnia producent. Cienie się na nim nie rolują, a sam żel szybko się wchłania dając przyjemne uczucie na oku i pod okiem ;) I oczywiście ogromny plus za to, że nie podrażnia oczu! Noszę soczewki, więc ważne jest dla mnie to, żeby produkt zawierał na opakowaniu informację: "bezpieczny przy szkłach kontaktowych". I tak właśnie jest. Cena jego też jest przystępna, a dostać go możemy w większości drogerii jak i w aptekach. Nie polecałabym go jednak osobom, które oczekują od tego produktu silnego nawilżenia. Bo produkt owszem lekko nawilża skórę, ale jeśli mamy suchą skórę wokół oczu to obawiam się, że nie da sobie rady.





A Wy jakich produktów używacie do pielęgnacji okolic oczu? 
Miłego weekendu! ;)

3 komentarze:

  1. ja używam żeli flos-lek, to moje ulubione ;) tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś otagowana :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię żele pod oczy z Flos-leku, choć ostatnio testuję Ziaji Med :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz. Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne :)